Tuesday, July 11, 2006

To be or not to be?? political puppet

Τελικά έγινε και αυτό ....
Μου επροτάθει , να συμμετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, σε αντάρτικο ,ανεξάρτητο συνδιασμό για΄το Μαρούσι....λόγω προιστορίας μου,που πρωτοστατούσα στα μπουκαρίσματα κινήσεων συμπολιτών μου, στα δημοτικά συμβούλια , κατά εργολαβικών συμφερόντων...
Τα οράματα μου ,είναι ....
1) Να κάνω skate και rollers, στις καράφλες, των εκλεκθέντων μαριονετών, μέσω ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ...
2) Nα σακατέψω στο ξύλο , το κρατικό όργανο , που αποδεδειγμένα, καταχραστεί δημόσιο χρήμα... και μετά να μπώ φυλακή , χορεύοντας ΠΕΝΤΟΖΑΛΗ...
3) Να γελιοποιήσω τους θεσμοθέτες του φαίνεσθαι ,κατασκευάζοντας ΔΗΘΕΝ , θεσμούς....
to Obey to the rules, Που προάγουν και υποτάσουν ΠΡΟΒΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ, γιά να κρατάνε ομοίρους ,ένα ολόκληρο κοινωνικό ιστό, προβάλλοντας το σύνθημα ,ότι τα τοπικά προβλήματα, δεν έχουν ούτε χρώμα , ούτε κόμμα...
4) Οι εγκληματίες κατά του φυσικού περιβάλλοντος (αλσος Συγγρού κλπ) στο ΣΚΑΜΝΙ....
5)Πρόταση συνεχών δημοψηφισμάτων ,μέσω Internet,γιά συμμετοχή των πολιτών στη λήψη αποφάσεων και όχι εν αγνοία τους .....Οι διαφωνούντες συμπολίτες, είναι ελεύθεροι να επιλέξουν ,τον αργό θάνατο του ΚΑΝΑΠΕΟΣ, παρακολουθώντας την TV... με μπύρες και ποπ κορν..
6) Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια....Γιατί προσδοκώ, τη μέλλουσα ΖΩΗ, όπου οι εξελιγμένες κοινωνίες , δε θα έχουν ανάγκη , ούτε ΤΣΟΠΑΝΙΔΕΣ , ούτε ΣΤΡΟΥΓΚΕΣ γιά να αναπτυχθούν & JUSTICE FOR ALL....
Μεχρι τότε.....Breaking & fight the law , never surrender till the end..........χα....χα......χα

3 Comments:

At Wednesday, July 12, 2006 11:54:00 AM, Blogger ΚουκουΒάγια said...

Και τελικά?
Θα την βάλεις την υποψηφιότητα ή δεν θα τη βάλεις?
Ομοιοπαθής κι εγώ…αλλά δεν έχω καταλάβει από πού μου ‘ρθε!
Πουλί πράμα, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος???

Άντε λοιπόν και καλή επιτυχία εύχομα :-))))))))



Kουκουβάγια

 
At Wednesday, July 12, 2006 12:25:00 PM, Blogger velisarios said...

Mωρε εγώ κατάλαβα, γιατί μπουκάριζα στα συμβούλια τα δημοτικά, κατά εργολαβικών συμφερόντων..που θέλαν τα δάση οικοπεδα...
Τωρα θα εκτιμήσω από τη σημερινή συνάντηση και θα δώ...Ολα παίζονται..γιατί ότι κάνω,θέλω να είναι συνειδητό, και με φτερά και πίσσα στους κακούς......
Καλή επιτυχια και σε σένα...
Η προυπηρεσία σου στη πολη , είναι χρήσιμη....Η κεντρική εξουσία όμως είναι κουφή και πλέον ΦΤΩΧΗ....για να επιλύσει τα τοπικά προβλήματα...

 
At Wednesday, July 12, 2006 1:20:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Να το δω κι αυτό...
Μεταδημότευση με τρέλλα!!!
Στουπί στα γραφεία τους!!!!!!!!!!

Greg "Manimal"

 

Post a Comment

<< Home

Lyrics Search


[bbzSpace FallingObjects]